Lançar la dinamica Passem sus Tolosa e Lengadòc

  • le samedi 21 septembre 2019, 15:00 till 18:00
  • pour une durée de 3 heures
  • cet événement est terminé

Dab/avec la présence de Daniel Barneix, un deus cofondators de la Passem.
L'idèa qu'ei de lançar la dinamica sus tolosa-pais tolosenc (e mei luenh perque pas). Tots amassas que sauvaram l'occitan! Endavant la Passem !

Explicacion de la corsa - explication de la course e video
La Passem qu'ei ua corruda qui's tien a annada passada capvath lo territòri de Gasconha (Bearn, Baish-Ador, Bigòrra, Lanas...). Qu'a per mira de har víver la nosta lenga. Qu'ei a l'encòp un simbèu de la necessitat de transmission de la nosta lenga, un apèr tà finançar accions en favor de la lenga nosta, qu'ei tanben un lòc d'escambis, d'encontres.


L'idée est de lancer la dynamique sur Toulouse-pays toulousain (et plus loin pourquoi pas). Tous ensembles nous sauverons l'occitan ! En avant la Passem!

La PASSEM ! est une course relais qui se tient tous les deux ans à travers le territoire de Gascogne (Béarn, Bas-Adour, Bigorre, Landes...). Elle a pour objectif de faire vivre la lenga nosta. Elle est à la fois un symbole de la nécessité de transmission de la langue, un outils pour financer les initiatives en faveur de la lenga nosta, un lieu d'échange et de rencontre.

La vidéo (émouvante de la première édition) : https://www.octele.com/Passem_fiche_1298.html


la_passem_21_sept.jpg

http://lapassem.com

iCalender
hCalendar